Jeśli Twój serwis internetowy – strona WWW lub sklep internetowy – nie przynosi założonych korzyści, prawdopodobnie wymaga dokładnej analizy danych o ruchu, jaki generuje i zbiera np. za pomocą takich narzędzi jak Google Analytics.
Brak oczekiwanych efektów sprzedaży, to problem, z którym spotyka się bardzo wielu przedsiębiorców. Nikt przecież nie inwestowałby w stronę internetową czy sklep tylko po to, aby ładnie wyglądała, ale po to aby serwis internetowy niósł realną korzyść dla Twojej firmy.
Nie zawsze jednak to co ładne, najlepiej sprzedaje – problem, z którym nasi klienci najczęściej przychodzą. Dbając o aspekt wizualny zapominają o użyteczności strony, o odpowiednim doborze struktury i komunikatów do grupy docelowej. Efektem jest fantastyczny serwis WWW, który nie sprzedaje, ale za to cudownie wygląda.
Usługa audytu i analityki UX jest skierowana do firm, które potrzebują wsparcia w zakresie działania witryny i przepływu ruchu na ich stronie lub sklepie internetowym. Dzięki niej odkryjemy największą piętę Achillesową Twojego serwisu i zaproponujemy rozwiązanie, które daje bardzo dużą szansę na poprawę sprzedaży na Twojej stronie lub sklepie.
Jeśli uważasz, że Twój serwis potrzebuje eksperckiej analityki i audytu, daj nam znać. Z przyjemnością pomoże i damy wskazówki na przyszłość.
Czas płynie szybko, a z nim kolejne realizacje. Zobacz co przygotowaliśmy dla naszych klientów.
2020 © Bananaconda. Wszelkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności