Wizerunek firmy

Logo • Identyfikacja wizualna • Księga znaku

Wizerunek
Twojej firmy

Dobre wrażenie robi się tylko jeden raz!

Potencjalny klient potrzebuje 5 sekund, aby wstępnie zainteresować się Twoją marką. Dopracowany i spójny wizerunek firmy, to najważniejszy element Twojej komunikacji z klientami.

Wiemy, jak ważne są nawet najmniejsze detale, w tym projektowanie logo i elementy identyfikacji wizualnej. Wszystko składa się w jedną całość – wizerunek i branding marki, który zachwyci nie tylko Ciebie, ale również Twoich klientów!

Przygotujemy dla Ciebie i Twojej firmy

Estra Audio

Logo dla firmy Estra Audio
Case study

Nowoczesne logo

Dlaczego jest tak istotne? 

To znak firmy, który będzie przypominał o Tobie i Twojej marce, gdy tylko zostanie zauważony przez klienta.

Jego głównymi cechami jest prostota oraz nawiązanie do charakteru Twojej firmy. Jest to najważniejszy element w tworzeniu unikatowej komunikacji wizualnej z potencjalnymi klientami produktów lub usług Twojej firmy.

Księga znaku

Czym jest i dlaczego jej potrzebujesz? 

Jest to dokument, który zawiera wszystkie wskazówki dotyczące wykorzystania Twojego nowego znaku firmy.

Księga znaku pomaga w odpowiednim wykorzystaniu Twojego logo nie tylko przez Ciebie, ale również Twoich kontrahentów.

Jej dodatkowym atutem jest możliwość ujrzenia logo na różnych elementach identyfikacji wizualnej zanim je jeszcze zamówisz.

Studio Medica

Księga znaku dla Studio Medica
Case study

Oh!Beauty

Identyfikacja wizualna dla centrum urody
Case study

Identyfikacja wizualna

Stworzona, by utrwalić w pamięci klienta wizerunek Twojej marki 

Najprościej wyjaśniając, identyfikacja wizualna, to zbiór elementów, które będą nośnikiem wizerunku Twojej firmy.

Składają się na nią kolorystyka, kroje fontów towarzyszących Twojemu logo i symbole. 

Jej główną zaletą jest szybkie utrwalenie wizerunku firmy w pamięci klienta, dzięki elastycznemu zastosowaniu na różnych nośnikach.

Copywriting

Dobry projekt bez odpowiedniej treści pisanej językiem Twoich klientów, to jak samochód bez paliwa

Analizując grupę odbiorców Twojej firmy przygotowujemy dla Ciebie treści reklam, elementów identyfikacji wizualnej, wpisów na blogu czy strony internetowej. 

Dzięki temu dbamy, by wizerunek Twojej firmy był nie tylko budowany za pośrednictwem nośników wizualnych, ale również poprzez materiały czytane.

Naming

Nie masz pomysłu na chwytliwą nazwę firmy? Z nami nie otworzysz kolejnego Szwagropolu S. A.

Stawiając na prostotę i unikalność oraz rozumiejąc charakterystykę branży, w której pracujesz, pomagamy Ci w stworzeniu nazwy Twojej nowej firmy.

Badając rynek z nami, masz pewność, że nazwa nie będzie wyjątkowa tylko lokalnie, ale pozwoli Ci również na otwarcie się na rynki zagraniczne w przyszłości.

Może Cię zainteresować

Zaufali nam
i nie zawiedli się